news-background
news-background

نتفلیکس هو شدن کیم کارداشیان در برنامه Greatest Roast of All Time: Tom Brady را سانسور کرد؛ واکنش‌ها 

کارداشیان روی صحنه ویژه‌برنامه «تام بریدی» هو شد.

نتفلیکس هو شدن «کیم کارداشیان» در ویژه‌برنامه «بزرگترین عیب‌جویی تاریخ: تام بریدی» (Greatest Roast of All Time: Tom Brady) را سانسور کرد. این بازیگر یکی از سلبریتی‌هایی بود که یکشنبه شب در ویژه‌برنامه نتفلیکس روی صحنه رفت تا ستاره ان‌اف‌ال را تمسخر کند اما پیش از آنکه شوخی‌هایش را شروع کند، تشویق‌های ابتدایی حضار به هو تبدیل شد. کارداشیان در واکنش به این فریادها گفت: «خیلی خوب، خیلی خوب، خیلی خوب.»

در نسخه سانسور شده این برنامه، کارداشیان روی صحنه می‌رود و از «کوین هارت» به خاطر معرفی و دعوتش سپاسگزاری می‌کند اما سپس به نمایی واید کات داده می‌شود که کارداشیان اظهاراتش درباره بریدی را شروع کرده است.

پیش‌تر شایعه قرار گذاشتن کارداشیان با بریدی شنیده شده بود. کارداشیان روی صحنه بریدی را با «کیتلین جنر» مقایسه می‌کند و به شوخی می‌گوید:‌ «یک ورزشکار سابق، استخوان‌های گونه برآمده، موهای ابریشمی. تو من را به یاد ناپدری‌ام می‌اندازی.»

بسیاری از بینندگان این برنامه در شبکه‌های اجتماعی از کارداشیان حمایت کرده‌اند. از سوی دیگر شوخی «تونی هینچکلیف» کمدین با کارداشیان در همین مراسم «زن‌ستیزانه» دانسته شد.

یکی از بینندگان در پلتفرم ایکس می‌نویسد:‌ «ویدیوهای کیم کارداشیان که نشان می‌دهند او توسط جماعتی پر از مرد بی‌رحمانه هو می‌شود، و بعد همین جمعیت دقایقی بعد درباره بدن برهنه او فریاد خنده سر می‌دهد، به نظر من در واقع دیستوپیایی می‌آید.» دیگری می‌گوید:‌ «خیلی تهوع‌آور است… «کیم کارداشیان است، پس بیایید به شکلی با او رفتار کنیم که گویی انسان نیست و احساس ندارد!»» یک بیننده دیگر می‌گوید: «به کیم ک. اهمیتی نمی‌دهم اما این زن سزاوار هو شدن و هرزه‌انگاری در تلویزیون ملی و بی‌احترامی نبود.»

دیدگاه‌ها

برای ارسال دیدگاه باید وارد شوید